18 Kasım 2009 Çarşamba

+1

benim çok çişim gelmişti. hemen kalktım içerdeki çekyattan, koşarak gittim banyoya. üzerimde yüksek bel bi pantolon ile göbeği açık acayip bi kazak vardı. neden böyle giyinmiştim ki acaba? o sırada kapı çaldı. enver açtı kapıyı. üst komşu gelmiş, iki tane adam. ellerinde bi zarf var. icra mektubuymuş. adam önemli diye elden vermek istemiş, bizi evde bulamayınca ona bırakmışlar da. ben çatlıyorum meraktan ne bu diye. amma çıkamıyorum banyodan, utanıyorum üzerimdeki giysilerden. sonra adamlar gitti, enver kapıyı kapatır kapatmaz fırladım banyodan. aldım açtım hemen zarfı. finansbank a 2.53 lira mı ne ekstre borcum kalmış, ödemezsem eve haciz gelecekmiş. bi kaç madde daha vardı. eğer bu olay canımı sıkarsa banka kartımı iptal edip bana maximiles kart yollayacaklarmış. baya şaşırdım. sonra telefon çaldı, uyandım. envere gördüğüm iki rüyayı anlattım. sonra biz cipralex içmedik di mi dedim. hayır dedi. güldüm. çünkü enverin başı ağrıyordu ben de baktım prospektüre cipralex baş ağrısına iyi geliyormuş. biz 20miligramı ikiye bölüp kullandığımızdan ben de başı ağrıdığı için tüm ilacı verdim. sonra aradan zaman geçti benim ilacımı da enver içmiş. yani iki tane 20miligram. korktum bi an. sonra uyanınca anlattım hızlı hızlı unutmamak için envere rüyayı. amma durdum ben sana bunu anlatmıştım daha önce dedim. çünkü ben bu rüyayı dün görmüştüm. enver anlatmadığımı söyledi. hayır anlatmıştım az önce, çok iyi hatırlıyordum. şu dolmabahçe yoluna girdikten sonra o arada anlatmıştım oysa ki. anımsayınca tekrar güldüm. bi gün önceki rüyamı az önceki rüyamda anlatmıştım. ve tekrar güldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder