18 Kasım 2009 Çarşamba

-1

evde çekyatın üzerinde oturuyordum. kucağımda bilgisayar vardı, öyle nette geziniyordum. akşam children of bodom konseri vardı. haticeyle gidecektik. enver denizlideydi. amma konsere katılım az olmuş, onlar da küçük diye benim salonda yapmaya karar vermişler konseri. çalışma masamın olduğu yerde bateri duruyordu. içerde bir sürü insan vardı. baterist beni kesiyordu. ben ilgilenmiyordum. arka tarafında bi pencere vardı baterinin, kulismiş orası da. sonra hatice geldi. abi ya konser burda olacakmış boşuna 56lira verdik biletlere, dedim. acaba parayı geri verirler miydi? konuşmaya başladık öyle. hatice bateriste bakıyordu. sonra yanımızdaki masada bi adamla 5-6 yaşlarında kızı oturuyordu. hatice siyah topuklu ayakkabı giymişti. adam haticeye, bu topuklu ayakkabıları çıkar kızımın ahlakını bozuyorsun, dedi. hatice de tamam diyerek çantasından az topuklu bir ayakkabı çıkartıp onları giydi. adam, az önce de sesçilere kabloları toparlattım kızım takılıp düşebilirdi, dikkat etmek lazım, dedi. biz fazla bulaşmadan döndük işimize. salonda nerden çıktı bilmiyorum amma kozmetik reyonu vardı bi tane. çalışanlar da vardı. haticeyle gittik oraya. bi göz kalemi bi de far beğendim. uygundu da fiyatı amma almadım. sonra kızıl saçlı bi kız geçti. gruptanmış o da. hatice bak işte ne güzel saçları, dedi. tuvalete gitmeye karar verdik. akaretlerin oraya doğru yürüdük. hatice yeni bi tuvalet keşfetmiş orda. ışığı çok güzelmiş, boş oluyormuş bi de temizmiş. iş bankasının o taraftaydı. gittik tuvalete. hatice üzerini değiştirdi. saçlarını düzeltti. sonra çantasından diğer topuklu ayakkabıları çıkartıp giydi. hadi, dedi, konser başlayacak.

2 yorum:

  1. Oy oy, çok güzel rüyaymış. Ayrıca rüyalarını yazman da çok güzel bir girişim. Bloğunuzun izleyicisiyim efendim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler valla hatırladıkça yazıyorum=)

    YanıtlaSil