29 Kasım 2009 Pazar

diyaloglar

-acıktın mı? ben çok acıktım.
-hayır, sen ye istersen.
-yok, seni beklerim.

-çay yapıyorum, içeriz di mi?
-adaçayın kaldı mı?
-var hala, tamam sana adaçayı yapıyorum.

-bayramda eve gitmiyor musun?
-hayır, ben özellikle bayramlarda gitmiyorum.

-sen yine mi uyuyosun?
-ya evet, yok aslında şimdi uyandım.

-çay içelim mi?
-olur.

-ben bi şey yemedim hala.
-neden?
-canım istemiyo, evde de bi şey yok zaten.
-ya ye bi şeyler, aç durma.
-yalnız yemek yemeyi sevmiyorum ki.

-napıyosun?
-öyle oturuyorum boş boş.
-hiç mi bi şey yapmıyosun?
-yok hayır, sadece oturuyorum.

-uyandırdım mı?
-şey yok, uyanmıştım.

-acıktın mı?
-ben yedim, sen de ye?
-ben acıkmadım ki daha.
-ne zaman yedin ki en son?
-dün akşam yemiştik ya.
-sonra bi daha bi şey yemedin mi?
-acıkmadım ki.
-aferin.

-bana çay yapsan olur mu?
-tamam, sen de hep bana yaptırıyosun.
-ben de sana yemek yapıyorum.

-ben yine uyuyakalmışım.
-hadi ya ben de uyudum bi ara, 2 saat falan.
-yok benimki öyle değil, 10 dakika uzanayım dedim, 10 saat geçmiş.
-?!!

-napıyosun?
-hiç bi şey.
-müzik dinle, film izle.
- yoruyo beni çok fazla.

-sen eskiden çay demlerdin?
-di mi? yok ki evde bi süredir, sallama var.

-annem çay yollamış demliyim içelim mi?
-olur.

-beren, hadi ge.. aaa?
-şey, pardon, uyuyakalmışım.

-ben acıktım.
-ben de yerim.
-ben yaparım yemekleri.
-yardım ediyim?
-yok, yok, ben yaparım.
-o zaman bulaşıkları yıkarım.
-yok bulaşıkları da ben yıkarım, sen bana çay yapsan?

4 yorum:

  1. çay içmek-uyumak-uyku içmekçayumakiçmekçayuykurüyaçayuyk...zzZzzZzz...

    YanıtlaSil
  2. anne, ben 'asosyal' oldum:S

    YanıtlaSil
  3. rüyalarını kurgulayabildiğin için pek şanslısın ve bunu yapmada bir o kadar başarılısın. rast geldim, beğendim ve gittim. a bu arada,

    http://bekaretibozulmusbirbeyin.blogspot.com

    beklerim...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim=) hiç tanımadığım birinden bunlar duymak gerçekten iyi geldi.
    yine beklerim.

    YanıtlaSil